Monday, 11 June 2012

luahan perasaan

assalamualaikum.....alhamdulillah internet ok gak akhir nye dah 3 hari tak boleh buka internet nak buat keje pembetulan math yang cikgu tag kat FB ak  pun tak boleh jadi terpaksa lah tiru member nya buku...nasib baik lah cikgu suruh hantar lusa...internet nie pun satu time2 tu gak tak boleh buka nasib baik aku dah siap pembetulan 2..apapun terima kasih wahai kawan2ku nurul khainisha,nur madihah,nadhrah kerana meminjam kan buku anda semua pada saya ye ;)

No comments:

Post a Comment