Saturday 3 November 2012

harapan yang menggunung :)

ASSALAMUALAIKUM.......pejam celik pejam celik dah SPM minggu depan.Tipulah kalau orang kata tak takut perasaan takut tu ada setiap orang yang mengalaminya tapi alhamdulillah aku boleh atasinya dengan bantuan mak aku yang tersayang :)dia banyak bagi dorongan dan kata2 semangat pada aku.Dia selalu mendoakan yang terbaik untuk kami sekeluarga....aku bersyukur mempunyai emak yang penyayang dan memahami kami sekeluarga.Dia seorang yang tabah,penyabar dan terima segala dugaan ALLAH bukan lah aku kata aku tak terima dugaan ALLAH tapi aku tak sekuat emak aku.Aku harap aku boleh jadi seperti emak aku yang tersayang ni apabila aku sudah mempunyai keluarga sendiri.Berbalik pada tajuk asal...ye ramai yang mengharapkan aku dapat keputusan  yang cemerlang termasuk diri aku sendiri...keluarga aku...semua mak cik2 aku...guru-guru yang mengajar aku dan orang2 tersayang tapi aku takut aku akan menghampakan mereka semua.Aku dah berusaha..aku dah berdoa sekarang ini aku hanya bertawakal sahaja pada ALLAH SWT.Aku harap sangat dapat tunaikan harapan meraka dan harapan aku.Aku akan pengang kata2 Prof.Dr Izzi(penceramah terkenal)dan mak aku "yakin pada diri sendiri kita dah berusaha kita serahkan segalanya kepada ALLAH itu semua kerja ALLAH".Tidak ketinggalan juga semua keluarga aku yang mendoakan aku mendapat semua A+ dalam mata pelajaran.Dengan kata2 semangat mereka semua aku yakin aku boleh buat seperti mana orang lain buat... :)Pada kawan2 sepejuangan aku ucapkan semoga berjaya dalam SPM...terima keputusan dengan reda sekiranya itu dah tertulis buat kita....terus maju kehadapan dan semoga berjaya dalam hidup di dunia dan di akhirat AMIN. :)

No comments:

Post a Comment