Tuesday, 19 March 2013

sabarlah wahai hati

Asslamualaikum......haiiii nape lah kesalahan org lain org lain yg jd mangsa...walaupun marah(membara sgt2)nk buat cam ne kan sabar je lah.....ak fkir die kluarga ak je ak x nk gduh2 kalo bkn dah lma dah ak bg pnmpar ngan die....slh sndri ak dibabit skli ermm sbar je lah.......hal yg kecik pun blh buat gduh kan....

Tuesday, 1 January 2013

rindu ke sekolah

Assalamualaikum.....

Firstly aku nak cakap SELAMAT TAHUN BARU dekat semua :) biasa nye kalau hari pertama sekolah mesti ada banyak cerita yang nak diceritakan dengan kawan2 maklumlah cuti sebulan setengah banyak perkara yang nak dikongsikan dengan kawan2 semua :)....haihhh rindunye dengan semua 2 rindu nak jumpa kawan2,nak jumpa guru2 yang telah banyak berjasa dengan kita,rindu nak mengusik antara satu sama lain dan yang paling aku rindu mestilah kawan2 seperjuangan aku :) habis je tingkatan 5 ramai je yang buat haluan sendiri ada yang sudah bekerja..ada yang sambung belajar  itu yang membuat masa menjadi terhad kalau waktu sekolah hari2 boleh jumpa dekat sekolah sekarang nak jumpa pun terhad sangat ramai yang membuat haluan sendiri....